laupäev, 25. jaanuar 2014

Natuke eellugu minu treeningharjumustest siiani

Trennis käin Myfitnessi klubis. Trennidega üleüldse olen tegelenud nüüdsest üle poole aasta ( st. siis ilma pikema vaheta) . Muidu aktiivset elu (st. sihtotstarbelist treenimist ja kaalulangetamist) harrastanud juba üle 6 aasta. Ka raseduse ajal käisin aktiivsest ujumistrennis ja tegin rasedatele mõeldud treeningvideo järgi. Peale lapse sündi tegin ka rasedate võimlemise video järgi edasi, kuid siis tuli umbes poole aastane paus trennist. Siis kui laps aastaseks sai, hakkasin käima MyFitnessis. Siis mingi aeg katkestasin lepingu ja tegin kodus videode järgi ning käisin jooksmas. Nüüd 2013 kevad alustasin jooksmis trennidega stabiilset. Armusin jooksmisesse ja kavatsen kindlasti sellel suvel ka mõned jooksuvõistlused läbida :). Kuna talv minu jaoks ikkagi liiga külm, et väljas joosta, siis 2013 september liitusin uuesti MyFitness klubiga, et seal siis oma jooksmisteekonda jätkata. 

See blogi saigi põhiliselt loodud selleks, et hoida ennast õigel kursil. Muidugi on hea ka vaadata kuid hiljem mis täpsemalt tehtud vahepeal on ja meenutada arenguid jne... :D 

Ma armastan treeninguid, nii jooksmist kui rühmatreeninguid. Lemmikud hetkel on BodyPump, Interval 30 (ehk spinning) ja BodyAttack. 

Trennis käin vähemalt 3 korda nädalas, aga nüüd viimasel ajal pean ennast sundima, et mitte käia iga päev :D ehk siis 5 korda nädalas tuleb ikka ära. Mul on hea meel, et olen saanud jälle ree peale, kuna detsember oli väga masendav kuu. Mul olid nii pikad tööpäevad, et jõudsin kuu peale käia vaid 7 korda trennis. Selletõttu hakkas jälle kaal tõusma ja tervis läks kehvaks. Kuna töötan küünetehnikuna, siis treening on ainuke asi mis mu tervise päästab. Kui istuda 10h sundasendis siis võite vaid ettekujutada kui kangeks ja valusaks kõik jääb. Võimlemine tööde vahepeal aitab seda natukene leevendada, aga miski ei anna rohkem energiat, kui minna enne tööpäeva algust jooksma või teha väike BodyPumpi trenn. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar