pühapäev, 17. aprill 2016

Full day of eating/ Terve päeva söögid


Hommikusöök oli üsna tugev, kuna teadsin, et pean selle peal tugeva trenni tegema ja kodu jõudes veel lõunasöögi valmistama. 
Hommikusöök kokku: 645,9 kcal, V(protein) 37,81g; R (fat) 27,35g ;S(carbs) 60,62g 
Leib, merevaik, juust, kanafileesink, kohv piimaga, banaan, keedumuna 2tk. 

Pärast trenni jõin imemaitsva Fast Smoothie (tegin veega), mis andis mulle 30g kohta 115kcal 
V 22g; R 1,8g; S 3,6g. Tõesti soovitan neid. Nüüdseks olen mõlemad maitsed ära proovinud ja mõlemad on väga head. 

Lõuna: 
  • Kohvi+ piim= 57 kcal; V 2,3g; R 2,16g; S 7,3g. 
  • Juurikad+ pruun riis (eelmises postituses rääkisin selle toidu tegemisest) 200g= 125,6 kcal; V 3g, R 3,6g, S 21,8g. 
  • Broilerifilee, pruunistatud pannil 104g= 133,12kcal  V 32g, R 0,1g, S 0,5g.
  • Kodujuust maitsetamata jogurtiga 121g= 92kcal  V 14,7g, R 2,2g, S 3,3g. 

(Tegelikult oli lõuna ka juba üsna hilja. Tavaliselt ärkan ma 06.30, aga kuna pühapäev, siis ärkasin umbes 8.30) 

Õhtu jooksul:  (Kuna olen veidi nohune, siis ei tahtnud midagi süüa, aga püüdsin siiski enam-vähem macrod täis saada) 
  • Kodujuust murakamoosiga 200g= 266kcal, V 20g, R 10g, S 24g.
  • Banaan 116g= 105kcal, V 1,17g, R 0,56g, S 23,4g. 
  • Roheline tee+mesi 12g= 39,6kcal  V 0,06g, R 0g, S 9,7g  (Kurk veits valus :/ )  
  • Kananagitsad 100g= 222kcal  V 17g, R12g, S 11,5g.


Terve päev kokku: 1801,22kcal   V 150,04g 
                                                        R 59,77g
                                                        S 165,72g 

Kindlasti oleks võinud õhtusöögiks midagi paremat süüa, aga ma lihtsalt ei suutnud. Tahtsin näksida ja näksisingi, sest nii läks toit paremini alla. 
Nüüd panen homseks pikaks töö/kooli ja trenni päevaks toidud karpidesse ja siis lebosse. One day at a time :) 

Uuendus 18.04- Olen täiesti haigeks jäänud nii, et ei tööd, ei trenni, aga kooli pean üheks tunniks minema, sest arvestus on vaja teha.... Homme ka veel ravimispäev kindlasti, eks siis näis. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar