pühapäev, 17. aprill 2016

IIFYM toiduvalmistamine.

Tegelikult on asi väga lihtne. Ainuke asi, mis erineb, on see, et kõike peab kaaluma. Iga väiksemgi asi, mis kaussi, potti või pannile läheb, tuleb kaaluda ja kirja panna. 
Valmistada saab absoluutselt kõiki toite, sest hiljem lihtsalt mahutadki need oma makrodesse sisse. Kogused kogused ja veelkord kogused. 
Olen isegi kooki sel viisil küpsetanud ja tegelikult ei pea selleks olema matemaatik või teadlane. Lihtsalt harjutamist veidi ja umbes nädalaga on asi juba käpas. 

Paberit kulub üsna palju ainult :-D. Aga mul juba oma süsteem paigas. Kõike saaks ka ju tegelikult arvutisse kirjutada, aga ma ei taha riskida veeohtudega. 

Täna tegin toidutarest leitud retsepti järgi süüa. Kahjuks enam seda retsepti üles ei leia. Tegin endale telosse pildid ja ei salvestanud isegi toidu nimetust. Sisse läks sinna baklazaan, paprika, tomat, sibul, pruun riis, küüslaauguküüned, taimeõli ja puljong. Kindlasti võiks juurde teha ka proteiini andva toidu ehk siis liha. Mina tegin jälle kanafileed- lemmik ;). 


Ja nii ta kirja saab. Iga toitaine grammidega ja siis kui toit ahjus, arvutan makrod välja. Kasutan ka selliseid lehekülgi nagu ampser.ee või nutridata.ee. Peale toidu valmimist kaalun kogu kompoti ära ja selle järgi arvutan juba selle, et milline on 100g toitainete sisaldus selle roa puhul. 

Tänasest päevast teen ka full day of eating ehk mida ma terve päeva sõin pildid ja lisan ka kogu päeva makrod, aga see juba järgmises postituses. Täna sai jõukatrenn ka tehtud ja lihased on taastumata veel eelmisest trennist. Mingi väike köha on ka, aga loodan, et söödud küüslaauk aitab seda eemale tõrjuda ;-). 

Selle toitumisviisi puhul hämmastab mind kõige rohkem see, et ühel päeval sõin ma shoksi selleks, et makrod lõpuks täis saada, õhtul (ala... suur müüt, peale 18.30 ei tohi ju süüa.... NII VALE!) ja ma võtan ikkagi kaalust alla ja samas näen iga päev kuidas lihasmass areneb ja keha vorm muutub järjest paremaks. Jah, see kaalumine ja arvutamine võtab veidi aega, aga ega see ei sobigi igale ühele, aga kui mina võrdlen oma kogemust igasuguste muude dieetidega, siis ausõna, IIFYM on kõige realistlikumaid tulemusi andnud. 

I always cook at home. I weigh everything, calculate the macros and then weigh the whole food again after cooking. That´s how i calculate the macros for 100g of the food I homemade. The key is to weigh everything that goes in to the pot or on the pan. 
I even ate 3 pieces of chocolate one day to get my macros in and I am still losing weight. I love IIFYM. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar