esmaspäev, 25. aprill 2016

Natuke juttu....

Selle nädala laupäeval(30.04) saab mul täis täpselt 1 kuu IIFYMi jälgimist. Sinna sisse on mahtunud ka üks juubel, kus ma 2 päeva peaaegu, et midagi ei jälginud :D. Nii, et laupäeval teen kaalumise, mõõtmise ja annan siis siin ka teada, et palju midagi vähenenud on. 

Tahtsin seletada veidi seda ratta asja. Ma ei taha üldse öelda, et ma maanteeratta sõiduga enam ei tegeleks. Ma kindlasti tahan suve poole käia ühissõitudel (eriti naiste omadel), aga ma lihtsalt ei kavatse enam treenida võistlusteks nii nagu eelmine aasta. 4 tunnised trennid jäävad ära, sest see on lollus. Minust ei saa profisportlast, nii et miks ma oma keha piinan. Minu eelmise aasta lihastekaos (muidugi kadus ka rasva, aga noh jah... enamus lihased siiski) ei olnud tegelikult süüdi rattasport. Süüdi oli minu idiootne arusaam toitumisest. NII VALE ARUSAAM: ÕHTUTI EI TOHI SÜÜA! Olgugi, et viimati sõin kell 15.00 umbes ja siis tegin kell 18.00 raske 2 tunnise ühistreeningu, aga koju jõudes ei tohtinud ju enam süüa, sest õhtu oli..... Kaloridefitsiit oli MEGASUUR ja seetõttu kadusid ka kilod väga väga ruttu, aga talvel tuli kõik väga väga ruttu tagasi, sest keha oli shokis ja lihaseid oli null, sest ma olin need kõik lihtsalt ära söötnud oma kehale. 

Tänu ainele, mida ülikoolis võtan, olen toitumise osas tohutult palju targemaks saanud. Ma tean süsivesikutest, valkudest ja rasvadest nüüd palju rohkem ja oskan seetõttu oma keha paremini hoida. Ma loodan, et seetõttu tuleb nüüdne elustiil püsivam, tervislikum ja eelkõige mõistlikum. Kõik peab olema tasakaalus. Ma kipun iga asjaga üle pingutama, aga nüüd võin tõesti öelda, et toitumine on kõige alus ning olen tänulik selle aine eest, mis mu silmad lõpuks avas. 

Ja trenniga on üldse nii, et kõige tähtsam on teha seda, MIS SULLE MEELDIB! Praegu ma tõesti naudin lihastreeningut ja oma keha muutumist läbi selle ja seetõttu hõlmabki see enamuse minu treeningutest hetkel . 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar