pühapäev, 15. mai 2016

Kuidas edeneb?

Pole nüüd mõnda aega midagi kirjutanud. Kõik läheb kenasti. Kaal langeb ja usun, et kui see aeg kuus kätte jõuab, siis saan ka veekaalust lahti, mis kaalu vahel 0,5kg üles /alla painutab. 
Jälle tegelikult üks asi juures, et miks naistel on raskem kaalu langetada. Hormoonid möllavad enne kuupuhastust ikka tohutult ja isusid on oluliselt rohkem (selline pidev "Ma söön kõik ära, mis kodus on"-tunne :D). Olen enda üle tegelikult väga uhke, sest eile, eurovisiooni vaadates ei näksinud ma mitte midagi. Sõin kenasti oma makrod täis (tervislikult) ja õhtu jooksul jõin vaid vett. 

Varem oleksin sellisel õhtul söönud ära paki nacho krõpse ja tipikastet ja no vein ka kindlasti joonud :D. Kuigi, ega tegelikult ju kõht tühi ei ole, lihtsalt näksimine, näksimise pärast. 
Mul on diagnoositud endometrioos, mis mõjutab veel lisaks naisi enne kuupuhastust ja mul on tegelikult väga hea näha ja tunda, et tervislik toitumine on oluliselt minu sümptomeid vähendanud ja ma tunnen nüüd ennast selle kahenädalase perioodi ajal enne päevi oluliselt paremini. 

Kõige raskem selle teekonna juures ongi see, et võtta asja rahulikult. Usaldada asjade kulgu ning saada aru, et kaalulangus rasva arvelt võtab aega. See on just see, mida ma tahan, sest ma ei taha kaotada lihast all. Lisaks muretsen ma oma kehatüübi pärast. Ma tahaks juba teada, et mis selle rasva alt täpselt välja tuleb ja millised minu proportsioonid on. Kannatust, kannatust ja veelkord kannatust, sest kõik tuleb omal ajal ja praegu olen ma küll väga õigel rajal. 

Teine asi, mida märganud olen, on see, et ma naudin taas söögitegemist. Üks päev oli mul väga väga pikk koolipäev + 2 tunnine trenn ja jõudsin koju väga hilja, aga pidin veel järgmise päeva söögi tegema. Mul jätkus energiat ja tegin seda rõõmuga. Ma nii loodan, et see energia ei tule ainult päikese arvelt ja, et ma suudan ka talvel sellist eluviisi jätkata.

Toidu idee sain jällegi siit: http://www.taimetoit.ee/2011/08/tomatine-riisipada.html  ja lisasin asju juurde, et suurendada valgusisaldust ja raua sisaldust, sest rauavaegus on mind aeg-ajalt ikka saatnud ja seetõttu pean selle olemasolu toidus jälgima. 

Pruuni riisi pada- aurutatud oad, purustatud tomatid, sibul, shampiljonid, veiseliha  MACROS: 250g= 278,7kcal; V 15,5g, R 9,75g, S 30,5g. Kodujuust maitsestamata jogurtiga 100g= 76kcal V 12,2g, R 1,8g, S 2,7g. 

Trennid lähevad ka praegu kenasti, kuigi aeg-ajalt olen hädas põlvevaluga. Seetõttu loodangi, et kui järgmisel nädalal spordiaine raames viimane praktikum toimub, ei pea ma enam jooksma, sest see ajab mu põlve stressi ja valutama. Siis saab selle cardio trenni rattasõiduga asendada, mida ma ka juba ootan :). Loodan, et ilmad halvaks ei lähe ainult. Treeninguid on siis praegu 5x nädalas 1,5-2 tundi üks kord. (Esmaspäeval bodypump, teisip praktikumi raames jooksmine, kolmap, reede ja laup jõusaali treeningud)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar