reede, 17. juuni 2016

Lubatud kuukokkuvõte- mai.

Parem hilja kui mitte kunagi :D.
Treeningud siis endiselt enamuses jõutreeningud koos cardioga. Pildilt on näha, et treeningud toimuvad enamasti 5 korda nädala. Kuu lõpus tegin ka ühe 4x nädala, sest tundsin liigset väsimust, aga nüüd jäävad jälle treeningud pigem ikkagi 5x kanti ja see nädal tuleb vist isegi 6x. Ma kuulan väga oma keha ja kui ikkagi lihased on väsinud, siis teen teisi lihasgruppe või puhkan, sest nagu kõik teavad või peaksid teadma, siis lihas areneb ikkagi puhkamise ajal. (Muidugi treening peab eelnema puhkusele :D). 

Kokku mai treeningud: Activities:21   Distance: 69.33km Time:32:45:21  Calories: 10,268C




Kaal ja mõõdud (NB! Seisuga 31.mai)
Kaalulangus -3,2kg 
Sentimeetreid -16cm kehalt kokku. Kõige rohkem on läinud puusadelt (see on ka see koht, mille üle mul on kõige suurem heameel, sest sealt oli ka kõige rohkem võtta). 


Järgmiseks sooviksin kaotada sentimeetreid jalgadelt veel ja alaseljast ehk siis sangadest, sest kõht on eest mul juba lamedam kui ta kunagi olnud on... või vähemalt nii kaua kui ma mäletan, aga eks sealt läheb nagunii veel. Kaalulanguse tempoga olen see kuu ka endiselt väga rahul ja uus kaalumine, mõõtmine toimub siis 30.juuni.... muidugi see kuu on jaanipäev ju ka ja tegelikult olen täna ja eile väikesel mini dieetpuhkusel ehk ma ei kalkuleeri makrosid, sest lihtsalt,,,, tahan veidi elada ja ma ei valmistu hetkel lavale minema :D, nii et saan endale seda lubada. Mu keha areneb tohutult ja kui ma võrdlen kasvõi oma taguotsa selle ajaga kui tegin ainult cardiot, siis no oh jummel küll, milline vahe. Nii, et olen IIFYM-iga endiselt tohutult rahul!
Pidin siin isegi uued teksased endale ostma, sest vanad olid juba nii suureks jäänud, et vajusid liiga alla kogu aeg. Mu soovkaal suve lõpuks ei olegi enam nii kaugel. Tean, et sealt edasi saamiseks pean ikkagi hakkama clean eating macrosid rohkem jälgima ja ei saa enam nii palju küpsiseid ja kooke ja jäätiseid endale macrodesse arvestada, sest siis järjest rohkem tuleb ka suhkrusisaldus arvesse, aga sinna on veel natuke aega :D. 

Sain just valmis ka oma parandatud jõusaali kava, mida jällegi, kui soovite, siis võin vabalt ka teiega jagada. Saadke lihtsalt meil mulle: piretilu@gmail.com. See on mul wordi dokumendina ja kannan seda endaga trennis paberkujul kaasas. 

Sain maanteerattaga ka hoolduses lõpuks käidud, nii et loodan ka rattatrenne rohkem treeningusse lisada. Ülikool on nüüdseks läbi ja enamus hindeid ka väljas. Tööl ma ka hetkel enam ei käi, nii et ongi ainult trenn ja enesearendus ning lapsega koos olemine. Suhtlemisvajadus on mul ainult suur :D. Olen harjunud päevast päeva rääkima ja nüüd ei ole selleks enam väga vajadust. Loodan, et oma sugulasi liialt ära ei tüüta varsti niimoodi :D. 

Aga jällekuulmiseni! Ja kaunist suve algust kõigile! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar