kolmapäev, 27. juuli 2016

Terve päeva söögid/Full day of eating 27.07

Näitan teile siis jälle ühe päeva toitumist. See kindlasti ei ole mingiks eeskuju näitamiseks mõeldud ja tegelikult on iga päev üsna erinev ning see ongi ju flexible dieting ehk siis paindliku dieedi võlu. Ma panen iga päev kõik käsitsi märkmiku kirja ja järgin siis IIFYMi endiselt.

Hommikusöök/breakfast:
Kiirkaerahelbed kuivaine kaal 40g, proteiini pulber hera 80 cookies and cream 10g, kohvi 3,5% piimaga 1 tass, 20g maapähklivõid, 194g vanilje kohupiima ehk üks pakk, 28g tumedat shoksi pähklitega.

Macros for late breakfast- 759.7kcal P 53.9g F 29.4g C 67.05g 

See oli väga suur hommikusöök, aga kuna ärkasin nii hilja, siis lihtsalt lubasin endale korraliku söögi... kõht sai väga täis sellest. Tavaliselt kohupiima hommikul ei söö vaid teen pudru kõrvale munavalge omleti. Aga täna siis niimoodi :-).


Vahepala: Kohv ja 1 caramel küpsis 26g :D. Täna rattatrenn, nii et luban veidi rohkem suhkruid endale.

Macros: 186.7 kcal P 3.4g F 8.7g C 23.7g










Hiline lõunasöök: Kanafilee 150g (maitsestatud jahimehe seguga ja himalaja soolaga, küpsetatud ahjus), pasta 200g (täistera makaronid, tükeldatud tomatid basiilikuga, shampiljonid, kikerherned ja suvikõrvits) ja 100g minu lemmik kodujuustu. 

Macros: 420.5kcal P65.8g F 9.3g C 27.6g



Peale trenni söök: Kodujuust murakamoosiga (üks minu lemmikuid vahepaladest). Terve tops ehk siis 200g  Macros :266kcal P 20g F 7g C 22g
Ja 3 riisivahvlit shokolaadiga 49g  Macros : 226.4kcal V 3.1g F 9.3g C 31.8g
TERVE PÄEVA MACROD KOKKU (Macros for the whole day): 1859,3 kcal P 146g, F 63,7g C 172,2g. 

Ja paar pilti, mis on tehtud eile enne trenni ja trenni ajal: 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar