kolmapäev, 14. september 2016

Minu hommikupuder ja kaaluteemal update.

Mulle meeldib alustada hommikuid pudruga. Kui varem tegin pudrule juurde veel munavalgeomleti, siis nüüd olen hakanud munavalget otse pudrule lisama.
Kui varem keetsin pudru valmis, arvestasin 100g makrod ja siis soojendasin seda mitu päeva, siis nüüd teen pudru mikrolaineahjus- jällegi on see mu elu 100x lihtsamaks ja kiiremaks muutnud. 
Kuna võtan Omega3 õli igal hommikul, siis arvestan ka selle oma makrodesse (See annab 5g rasvu, nii et täiesti arvestatav kogus). Miks ma seda võtan? Sest ma ei söö kala. Kuna vanemad tegelesid kalaäriga, siis sain lapsena kohati trauma kui heeringas lauale päevaks vedelema jäeti peale soolaproovi ampsamist ning üleküllus on ka kohati, et lapsena sai lihtsalt liiga palju kala söödud. Kooskosrasva lisan ka pudrule 5-7g, jällegi selleks, et heade rasvade osakaalu suurendada. 

Vahel, kui ülejäänud päeva peale rasvu väga ei kogune, siis panen ka terve muna pudrule, aga see on jah iga päev erinev. Praegu kasutan 4-viljahelbeid kliididega ja peale panen külmutatud marju või banaani ning Rimi Öko maapähklivõid, mis on mu täielik lemmik. Magustan putru hera80 proteiinipulbriga, kuid varsti kavatsen proovida ka seda toodet SELF-ilt http://pood.mybody.ee/self-omninutrition-whey-shake-eheda-sokolaadi-maitsega-vadakuvalgupulber-taastumiseks-656 , sest praegu ma kokteilina proteiini lisaks ei joo ja kasutangi seda vaid pudru peal, nii et see toode peaks hästi sobima minu vajadustega ning on ka odavam kui hera80. Eks siis näis kuidas see maitseb. 

Hommikusöögi makrod on näha siis MyFitnessPal äppi screenshoti peal, kui kedagi huvitama peaks. Kõhu hoiab selline hommikusöök väga kaua täis ;). 




Kuukokkuvõtted teen augusti ja septembri kohta korraga ja selleks ajaks loodan, et on ka edasised plaanid juba paremini paika loksunud. 

Kuna kaal seisis väga pikalt paigal, olen praeguseks pöördunud ka eratreeneri poole ning tema soovituste kohaselt söön nüüd veidi rohkem (varem 1750-1850kcal) ehk üritan 2000kcal iga päev täis süüa. Olen üsna hästi hakkama saanud ja enamus päevi olen 1950kcal ikka täis söönud ja kaal on hakanud taas liikuma. Panin lihtsalt liiga vähese söömisega oma keha säilitusele, sest isegi 2000kcal juures olen umbes 300kcal defitsiidis. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar