pühapäev, 25. september 2016

Nädala kokkuvõte 19.sept- 25.sept: Esimene täisnädal uue kava järgi.


Kuukokkuvõtted tulevad ka, kuid ostustasin praegu teha sellest nädalast kokkuvõtte. See on siis esimene nädal teha üksinda uut kava. Eelmise nädala tegin kava koos treeneriga läbi, et ikka õigesti teeksin. Õige "formi" hoidmine on äärmiselt oluline ja tänu treeneriga läbi tegemise, kõlab ka nüüd üksi tehes tema hääl pidevalt minu peas ja kutsub korrale kui vorm ära vajuma hakkab :D. 
Mulle tõesti meeldib uus ülesehitus- superseeriatena harjutused, ühes seerias 2-3 harjutust. See on oluliselt intensiivsem ja 1. jalapäev võtab ikka korralikult pulsi üles ja on väga raske. Kui treening ei valmista väljakutset, siis ei toimu ka arengut üldjuhul. Treeningute pikkus ei oluliselt muutunud, sest koos lõdvestuskardioga ja venitusega tuleb ikka 2 tundi täis. Kõhulihaseid teen ka nüüd peaaegu igal trennil, aga suuremas osas oma keharaskusega ja iga kord erinevaid harjutusi 5 seeriat 20 kordust....mõnus ;). 
See nädal ma endale vaba einet (eine, kus ei arvesta makrosid ja ei kaalu) ei lubanud. Miks? Sest ma olen tüdinud sellest, et see lööb mu nädala kaalulanguse tempo jälle maha ja ajab kõik sassi. Mul on kõrini paigal sammumisest ning kuna praegu on makrod nii kõrged, siis tegelikult ei isuta ka enam millegi niiöelda keelatu järele. Eks siis näis, kuidas edaspidi läheb. 
Tänane kardio ja Bodybalance trenn olid ka ülimõnusad. Sai ikka korralikult ennast ära venitatud ning youtubeist videosid vaadates läheb kardio tegemine ka linnutiivul ;). 
Mis siis muud kui täiskäik edasi! 


Olen ülirahul uute nike´i pükstega, millel veidi kõrgem värvel :). Pildid tehtud täna hommikul, enne näo maha higistamist :D. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar