neljapäev, 8. september 2016

Püreesupp kanahakkliha ja sulajuustuga.

Tegin vahelduseks ühe tervisliku supi. Serveerimisel kasutasin kodujuustu ja beebispinatit.


Kasutan nüüd toitude logimiseks MyfitnessPal äppi ja see on mu elu kergendanud 1000 korda, sest enam ei pea paberi ja pastakaga pidevalt toite üles kribama, vaid saan kopeerida. 
Kodutehtud retseptide puhul teen lihtsalt nii, et lisan toiduained ja nende kogused ning lõpus kaalun toidu ära ja panen selle servingu arvuks. Hiljem siis on 1 serving = 1gram ja äpp arvutab välja makrod. 
Retsept: 
(Mina panin neid külmutatud juurikaid, aga võid valida täiesti enda maitsele)
Keeda: 400g suvine segu
400g peakapsas,tomat,seller,paprika,sibul,porrulauk 
211g Härmavilja segu (oli väike pära kapis) 
11g Köögiviljapuljongi kuubikut
1145g Toores kartul 
20g Kanapuljong Peterselli Ja Tilliga (Puljongikuubik)

 Lisa püreestamisel: 51g Hiirte sulatatud juust (suitsujuustuga) 
Prae:2 x 450g Hakklihasegu Broileririnnafileest

Koorisin ja tükeldasin kartuli üsna väikestest tükkideks. Lisasin külmutatud segud ja kartuli ning puljongikuubikud ja panin keema. Praadisin broilerifilee (maitsetasin jahimehe seguga, jahvatatud paprika ning himalaaja soolaga). Kui supp valmis, siis püreestasin selle saumiksriga ning lisasin praetud hakkliha ning sulatatud juustu ning püreestasin sobiva konsistentsini. 

Makrod 100g kohta: 52 kcal 
Valgud 5g
Rasvad 1g
Süsivesikud 5g 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar