pühapäev, 1. jaanuar 2017

Kuu/aasta kokkuvõte- detsember 2016!

HEAD UUT AASTAT KÕIGILE! 
Loodan, et see tuleb edukam, parem, rõõmsam ja eesmärgipärasem kui eelnev aasta ja kõik Teie soovid ja unistused täituvad ;)!

NB! Selgitus, et miks ma oma prepil olemise avalikuks tegin: Kuna olen seda blogi juba pikalt pidanud, siis tahtsin avalikustada oma prepil olemise, sest ma ei taha, et inimesed, kes seda blogi loevad ja minu videosid vaatavad, mõtleksid, et nemad peavad ka toidukarpe pere sünnipäevadele ja jõululauda kaasa võtma selleks, et oma kaalulangetamis eesmärkideni jõuda. Kui teha paindlikku dieeti ELUSTIILI muutmiseks, siis on see palju "lõdvem" ja ei pea nii päris grammi pealt toituma.  Lisaks saab sellisel juhul arvestada endale "vaba eined" vajadusel, kus makrosid ei loe (sünnipäevad, tähtpäevad, õhtusöögid väljas jne...) Mina üritan näidata teile lihtsalt võimalusi/makrosõbralike lahendusi, aga teie ise kohandate need enda jaoks. Palun ärge seda siis ära unustage, et hetkeks tegelen mina juba ekstreemspordialaga, kus reaalselt iga gramm, mille suhu pistan, mõjutab otseselt minu füüsilist vormi ja lavale pääsemist. Ärge võtke minu eesmärke üks-ühele enda omadega, vaid ammutage lihtsalt enda eesmärkidele vastav info :) ) 

Nüüd siis kokkuvõte juurde: 

Trennidega on kõik sama- 5 trenni nädalas, millest 4 jõusaalitrenni ja 1 pikem kardio ja bodybalance. Lisaks on ka veel kardio sutsakaid, aga need on kestvuselt ja iseloomult igal nädalal erinevad. 

Kaalulangus kokku dets 2016: -3,1kg 
Sentimeetreid kogu kehalt: -12,5cm 

Ja hetke vormipildid- 13 weeks out, ehk 13 nädalat esimese eeldatava võistluseni........... pikk tee veel minna ja loodan, et kevade poole on võimalik normaalse valgusega pilte ka saada :D :D. (PS! Olen täiesti valge ja päevitamata, sest ei poolda oma naha rikkumist solaariumiga. )
Nüüd on jõudnud kätte see hetk, kus ma tavainimese mõttes olen oma kehaga juba praegu 100% rahul. Siit edaspidi on kaalulangetamine ainult võistluseesmärgil ning lihtsalt selleks, et saada reaalselt lavavormi, mis KINDLASTI EI OLE SÄILITATAV ega tervislik. Laval olevad bikiini fitnessi võistlejad on viinud oma keha täiesti ekstreemsuseni ja sellises seisus ei ole tervislik ega loomulik kaua olla. Eriti naistel, kellel on vaja rasva ikkagi selleks, et kõik hormoonid korralikult toimiksid jne.... 
Tuleval neljapäeval lähen ka DEX-a uuringusse jälle, et näha kas ja kui palju ma selle prepi käigus juba lihasmassi kaotanud olen ning kuidas edasi minna, et mul laval ikka liha luude peale ka jääks :D ehk siis liiga kokku ei kuivaks. 



Treeningute kokkuvõte Garmini järgi: Activities: 28 Time: 46:21:49 Calories: 8,251C

Kaloritekulu näitu ei saa ma kahjuks väga tõepähe enam võtta, sest pulsikell on vist juba vana ja väsinud ja isegi patareide vahetamine pole aidanud. Näitab nii erinevalt iga kord- vahel reaalselt ja vahel ikka väga ulmeliselt mööda pulssi ja pulsi järgi ju kalorite arvutamine käib. Samas ei näe ma praegusel hetkel põhjust ka uut kella osta.... vast saab ikka sünnipäevani läbi sellega äkki :).
Minu kaunid kingad, mille sain paar nädalat tagasi kätte (PoleDanceShop)  ja nüüd üritan siis nendega poseerimist harjutada. Tekib ikka päris tunne küll juba :D. Olen nendega ikka suhteliselt pilvelõhkuja mõõtu -193cm :D :D 

Kodutehtud toorjuustukook- piparkoogipõhjal ja sisaldab madala rasvasisaldusega toorjuustu, kirsse ja peal on toorjuustu-valgešokolaadi kate :). Selle vaaritasin vana-aasta õhtuks.

Ja samas mainin siia lõppu, et kuigi soovin oma teekonda sellisel viisil jäädvustada, siis ütlen siiski ära, et kui mingil hetkel peaks sellel teel tekkima tõsine oht minu tervisele, siis jääb võistlemine minu jaoks ära. Me keegi ei oska näha ette, et kuidas meie keha reageerida võib ja kõik see on minu jaoks üsna tundmatu maastik. Ma nii väga loodan, et kõik läheb hästi, sest ma olen juba praegu meeletu vaeva näinud, aga sellist asja tasub ikkagi mainida :). 




2016 aasta kokkuvõte (Garminist): 







Activities:
235  Distance: 1,311.91km Time: 410:56:33  Calories:115,056C

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar