neljapäev, 19. jaanuar 2017

Šokolaadised proteiinipannkoogid kreeka jogurtiga/ Protein pancakes with greek yogurt


Olen katsetanud erinevaid vahvli ja proteiinipannkookide retsepte, sest tahaks ikka võimalikult palju kooke, võimalikud väikeste makrode eest saada :D. Kuigi ükski proteiinipannkook ei võistle maitselt rohkelt õlis praetud vanaema pannkookidega, jätkub neis siiski nii palju naudingut, et pannkoogi isu ära rahuldada. 
Nüüd siis retsepti juurde. Need koogid tulid tõesti maitsvad. Järgmine kord jätan ainult veidi paksemad. Tainas sai õige, aga pannil hõõrusin liiga laiali ja nii sai kooke isegi liiga palju :D. Pigem las olla veidi paksemad. See kogus on mõeldud siis ühele inimesele ja kõhu sai sellest väga täis.

Vaja läheb: 
1 muna (53g) /1 whole egg
15g 4-viljahelbeid kaerakliidega või muid meelepäraseid pudruhelbeid/ 15g of oats 
10g pannkoogi proteiinimix (kas Fasti või Selfi oma; Selfi omal on veidi paremad makrod; võib ka ainult proteiini pulbriga teha) 
50g maitsestamata kreeka jogurtit (Alma omal on parimad makrod ;))/ 50g greek yogurt
0,5tl küpsetuspulbrit /0,5tsp baking powder 
Sooja vett (tunde järgi, oleneb kui õhukesi kooke soovite)/ A little bit of warm water for consistentsy 
Kookosõli praadimiseks/ Coconut oil for frying

Sega kõik koostisosad omavahel kokku ning jäta vähemalt 10-minutiks seisma/kerkima. Prae mõlemalt poolt ja serveeri soojalt :). 
Mix all ingredients together and let the mix set for at least 10minutes. Fry on both sides.

Video retsept YouTube´is (klikka pildile), kus näitan ka makrosid selle koguse kohta/ For video recipe and macros, click on this picture:


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar