teisipäev, 2. mai 2017

Terve päeva söögid- 2100kcal

Pole ammu terve päeva söökide postitust teinud, aga parandan selle vea ja nagu eelnevas postituses mainisin, on minu makrod praegu iga päev sellised: 
Valgud 30%, rasvad 30%, süsivesikud 40% ehk siis  V158g, R70g ja S210g = 2100kcal 
Tegemist on niiöelda katseajaga. Kuna ma praegu lihastrenni üldse teha ei saa, siis vaatangi, et kas pean kaloraaži veel alandama või hoopiski tõstma....kõik oleneb sellest, et mida keha tegema hakkab kui nüüd järjepidevalt niimoodi toituda. 

Hommikusöök (kogu makrod on pildil). Tavaliselt söön ma alati putru hommikuks, kuid olin palju värsket kraami külmkappi kogunud, mis hakkas vaikselt juba halvaks minema ja seetõttu otsustasin kõik kokku visata. Söögiks siis Rimist ostetud valmis salatisegu, omlett (3 muna, 1 munavalge, 150g shampinjone, 150g suvikõrvitsat, 20g beebispinatit, 20g rohelist sibulat, 15g atleet pasta riivjuust), kohv + 40ml indiapähkli piima, tomat 100g, kurk 60g, punane paprika 60g, maitseained, 5g Omega 3 õli (toidulisand) ja 20g ICA öko šokolaadi kookosega kohvi kõrvale "magustoiduks" :D. 


Vahepala 1: (jällegi, kuna kuupäev pressis peale ja mulle ei meeldi toitu ära visata, siis on mõlemad vahepalad kohupiimakreemiga) 150g Alma rasvatut kohupiimakreemi; 50g õuna; 16g indiapähkleid; 50g banaani; 60g Alma Kreeka jogurtit mustikamaitselist; Puuviljatee suhkruta. Makrod jällegi pildil ;) 
Lõunasöök: 50g kurki, 50g tomatit; 30g kanafileed (ahjus küpsetatud, õlita); 110g Rimi Light 3% kodujuustu; 420g täistera pastapada juurikatega (Koosneb: täistera makaronid, sibul, Mehhiko segu, külmutatud brokkoli, tükeldatud tomatid basiilikuga, shampinjonid külmutatud (Rimist); kookosõli; veidi kohvikoort) 
Õhtusöögiks oli sama, mis lõunaks, aga lisasin ka punast paprikat ja kanafilee asemel kasutasin kanafileesinki, sest prepitud kana sai lihtsalt otsa ja uut teha veel ei jõudnud selleks ajaks. Kogused ka veidi teistsugused (nt. 350g pastat). 

Vahepala 2 oli ka sama nagu vahepala 1, aga banaani veidi vähem ja india pähkli asemel mandleid (10g). Tavaliselt on vahepalad erinevad, aga nagu ma enne mainisin, siis oli vaja see kohupiima kreem täna ära süüa, sest muidu oleks pidanud selle ära viskama. 

Eined planeerin alati eelmine õhtu juba ette MyFitnessPalis. Väikesi muudatusi tuleb ikka ette, aga kuna mulle meeldib see grammi pealt täpsus, siis üldjuhul teen ikkagi kõik plaani järgi. Nii on lihtsam ka, sest ei pea väga mõtlema hakkama, et kuidas makrod täis saada kui midagi kardinaalselt välja vahetada. Einete planeerimisel vaatangi, et mida ja kui palju külmkapis on. Jälgin kuupäevi, sest olen äärmiselt selle vastu, et toitu ära visata....ei tohi raisata. Arvestan ka isudega, et kui millestki ikka kopp väga ees on, siis seda enam järgmiseks päevaks ei planeeri :). Palju oleneb ka sellest, et kas olen terve päeva kodus või pean kõike eined kaasa võtma. Eelnevalt planeerisin ka trennide järgi, aga praegu seda arvestama ei pea. 

Päeva makrod kokku: 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar