kolmapäev, 18. oktoober 2017

Kuidas mul läheb? Ehk dieedi update

Tegin pika postituse....ja see kadus miski pärast ära :D. Eks katsun siis uuesti kirja panna asjad, mis eelnevalt postituses olid. 

Viimase korraliku kuukokkuvõtte postituse tegin veebruaris 2017....njh.... Üritan siis andmetega järje peale saada :D  ja edaspidi taas veidi järjepidevamalt kuu lõpus seisu kokku võtta. Aga eks reaalsus on see, et mu treeningud on üsna rutiinsed...iga nädala jaoks on plaan ja iga nädal saab see ka täidetud ;-). 

märts 2017 
Treeninguid: 21  Ajakulu kokku: 43:09:44  Kulutatud kalorid: 14,734 Kcal

aprill 2017 (Haiglasse sattumine, erakorraline operatsioon soolesulguse kõrvaldamiseks, järgnes pikk taastumisaeg)
Treeninguid: 10  Ajakulu kokku: 20:40:39  Kulutatud kalorid: 6,922 Kcal

mai 2017 (Peamiselt jalutuskäigud. Esimene lihastrenn- kogu keha, 30.mai)
Treeninguid: 10 Ajakulu kokku: 13h 17min Kulutatud kalorid: 4,624 Kcal

juuni 2017 
Treeninguid: 19 Ajakulu kokku: 40h 29min Kulutatud kalorid: 16,530 Kcal

juuli 2017 (Alates 3.juuli teinud vana kava, seda, mida sai tehtud enne operatsiooni. Raskusi vaikselt tõstnud, et lasta kerelihastel taastuda, sest operatsiooni käigus lõigati ka lihas lahti)
Treeninguid: 22 Ajakulu kokku: 38h 45min Kulutatud kalorid: 17,846 Kcal

august 2017 
Treeninguid: 21 Ajakulu kokku: 41h 19min Kulutatud kalorid: 18,248 Kcal

september 2017 (Alates 18.sept muudetud treeningkava - lihtsamad treeningud)
Treeninguid: 22 Ajakulu kokku: 36h 52min Kulutatud kalorid: 16,121 Kcal

Ja olengi järje peal :). 
Treeninguid siis endisel 4x lihastrenne (iga nädal erinev intensiivsus raskuste osas, 2 niiöelda töö nädalat ja seejärel 1 deload ehk puhkenädal, kus kõik trennid samad, aga raskused väiksemad) + 1x BodyBalance tund (PS! Uus kava on lihtsalt niiiiii hea ja mõnus) ja pikem kardio (45min - 1 tund; Viimasel ajal teen selle alati Stairmasteril). Raskusi olen pidevalt lisanud ja paljusid asju suudan teha suuremate raskustega kui enne operatsiooni, kuigi olen jätkuvalt defitsiidis kalorite poolest. Kõige suurema arengu on selg läbi teinud. Jalgade poolest, raskused on ehk samal tasemel või isegi väiksemad, aga ma rõhun rohkem õigetele liigutustele - kükk piisavalt alla, nii alla kui minu vigastatud põlved (kunagisest sulgpalli trennist) lubavad; Jalapressi ajal ei aita kätega kaasa jne ehk siis rõhun rohkem lihastunnetuse peale. 

Kalorid on hetkel 2100kcal peal. Pikalt olid 2300kcal peal, kuid siis kaal ei langenud püsivalt ja pidime veidi veel alla laskma. Enesetunne on enamasti ülihea ja kaal langeb ka ikkagi. On olnud palju sellist ajudejama ka, et 2 nädalat ei liigu kaal kusagile ja siis järsku langeb nädalaga mingi 1-2kg korraga :D. Makrodest pean enamasti kinni, aeg-ajalt võtan mõne kurgiviilu, õunaviilu lisaks või maitsen lusikatäie kusagilt....ühesõnaga mõistlikult ja ei aja endiselt 1-2g kaalul taga. Olen käinud ka väljas söömas ja sünnipäevadel vabu eineid lubanud. Palju palju mõistlikum ja jätkusuutlikum kui eelmisel aastal dieedi ajal....aga eks on ka eesmärgid seekord veidi erinevad. 
DEXas käisin ka ja meeldiv oli kuulda, et 2kg lihast sai improvement seasonil juurde kasvatatud. Kahjuks tuli sellega ka omajagu rasva juurde, mille maha koorimisega hetkel tegelengi. Kõige rohkem kartsin lihaskadu, sest eks operatsioon jne....ikkagi tõi muutusi päris palju, aga õnneks seda ei juhtunud :).

Operatsiooniarmi olukord hetkel (pildistatud 18.10.17; ei flexi ega tõmba kõhtu sisse ega midagi....täiesti tavaolek). Mu kõht ei ole enam kunagi "täiuslik", aga ausalt öeldes segab see arm mind järjest vähem....küll varsti on see täiesti hele ja polegi enam näha ;).


Minu igapäeva tegemisi saab jälgida minu instagrami kontot jälgides - @piretkyb 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar