esmaspäev, 4. detsember 2017

Novembrikuu kokkuvõte - treening ja dieet.

Hei hei! 
Edukat algavat nädalat kõigile! Soovin, et teie eesmärgid täituksid ning liigne jõulustress Teid maha ei murraks ;). 

Mõtlesin pikalt, et kas mul üldse on mõtet neid kokkuvõtteid teha, sest mu igapäeva elu on väga rutiine ja täidan lihtsalt seatud eesmärke ja keha siis reageerib nii nagu reageerib...aga siit see tuleb. Ehk kedagi huvitav ja küsimustele olen ka alati avatud ;)!

Trennid on endiselt täpselt sama jaotusega (4 lihastrenni nädalas + iga lihastrenn 30 minutit kardiot (seal sees siis soojendus ka juba) ja endiselt veel kergemad lihastrennid (kui võrrelda eelneva aasta sama ajaga;  olen muutusest eelmistes kokkuvõtetes juba rääkinud). Kardiot pole ka otseselt juurde tulnud, ainuke muudatus on, et iga nädal teen 60 minutit järjest kardiot (BodyBalance  + kardio päeval ehk siis minu 5. treeningpäeval). Enne sain enesetunde järgi valida, et kas teen 40-60 minutit. 

Toit on ka endiselt veel kõrgel. Söön ikka 2100kcal (NB! See on tegelikult täiesti mõttetu teave Teile, sest iga inimese energiavajadus on väga väga erinev! Mis tähendab seda, et kui teie samamoodi täpselt sööte, ei saa te samu tulemusi ja tasub meeles pidada, et ma olen 183cm pikk naisterahvas, nii et tegelikult on minu jaoks see 2100kcal ikkagi üsna madal kalorsus, eriti sellise füüsilise aktiivsuse juures) nagu dieedi alguses ja kaal ikka langeb, kuigi nüüd on tekkinud väike seisak või ei lähe päris nii palju nagu võiks iga nädala lõpuks. Samas nädala keskmise kaalu number on püsivalt õiges tempos liikunud va eelmine nädal. Nüüd ootangi tegelikult treeneri arvamust, et kas muudame midagi või mis edasi saab. Võin öelda, et olen üli üli rahul sellega, kuidas mu keha siiani reageerinud on. Tänan oma keha iga päev, et ta kõike seda talub ja minu soovidega kaasa tuleb. 

Toitumise poole pealt veel seda, et jälgin ikkagi endiselt seda 80/20 reeglit, nii et jah...ma endiselt söön magusat jne....Kõike :) Ei ole ühtegi toiduainet veel välja jätnud, kuigi brokkoliga olen ettevaatlikum, sest sain siin katsetades aru, et mu kehale see väga ei sobi ikkagi...tekitab üleliigseid gaase ja meeletuid kõhuvalusid seeläbi. Üldse olen rohkem tähelepanu pööranud kiudaine sisaldusele. Vahepeal kippus see minema seal 50g juurde päevas isegi (minu norm/vajalik kogus kiudaineid oleks 27g) ja kuigi seedimise hoiab see kenasti regulaarsena, siis põhjustab see õhtuks ikkagi sellist vastikut täiskõhutunnet ja kohati valu isegi. Nüüd püüan kiudained seal 30-35g juures hoida....elu on ikka raske kui juurikad nii väga meeldivad :D :D.

Leidsin kapis seisnud croptopile ka lõpuks kasutust trennisärgi näol:

Ma ei hakka tagasi ajama, et see kõik ei ole raske...muidugi on ja õhtuks olen ma ikka väga väsinud. Aga ma usun, et iga inimene minu eluviisi juures oleks. Ma ärkan igal hommikul väga vara, lapse kooli saatmine, trenn, enda ülikool + kodutööd ja siis toiduprep, makrode arvutamine, toitude valmis seadmine jne.... Aga ma tõesti naudin seda eluviisi ja kui vahel isegi mõtlen, et miks ma seda kõike teen, siis meenub tegelikult väga väga kiiresti mulle minu miks? vastus. 

Pikk tee on veel minna ja eks ma katsun ikka siia ka postitada ja jagada ka raskemaid külgi ehk, aga kui teha midagi nii suure kirega, siis ununevad need hetkeraskused väga ruttu ära kuidagi :D. 

Kaalumuutus (kui võtta ajavahemikuks 01.nov - 01.dets) = -1,7kg 
Treeningud kokku novembris = Tegevusi: 21 Ajakulu:34 tundi Põletatud
kalorid:15,350 C


Minu igapäeva tegemistega saate kursis olla Instagrammi vahendusel @piretkyb ---> link ka paremal olemas, kus insta pildid jooksevad ;).
Postitan instastorysse üsna tihti pilte/videosid oma toitudest ja makrosõbralikumaid leide toidupoest :). 

Mõned näited: 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar