kolmapäev, 31. jaanuar 2018

Jaanuarikuu kokkuvõte +edasised plaanid (leanbulk) ja restoran fii külastus

Alustaks siis restoran fii külastusest. Olen sellest restoranist vaid head kuulnud ning see on juba ammu ammu minu nimekirjas olnud. Mulle väga meeldib uusi kohti katsetada ning ma ei pidanud üldse pettuma. Käisin koos vanema õega seal lõunatamas. Võtsime mõlemad päevaprae, milleks oli juustukattega kana pastinaagipüree ja sidrunikastmega. Kui juba päevapraad nii super maitseelamust pakub, siis ma ei kujuta ette, milline veel põhimenüü olla võib. Nüüd on kindel plaan ka Maitsev Tartu raames nende 3-käigulist menüüd proovima minna, aga see alles veebruari lõpu poole. Sõbrapäeva puhul tahaks käia ühes teises restoranis, aga sellest siis eraldi postitus kunagi hiljem :). 
Magustoiduks võtsin Peekoni Creme Brülee (Leivajäätise ja pohlamoosiga), mis kõiki komponente koos maitstes oli tõeline maitseplahvatus....inglid kõrvus...ilutulestik maitseelamus :D. Selliseid elamusi saab üsna harva ja seetõttu tahtsin ka seda restorani kiita siin blogis. Ma ei kiida mitte ühtegi asja niisama, aga kui leian midagi head, siis tahan ka teistele sellest rääkida. Sellise kvaliteediga toidukohti on vähe, eriti Tartus, nii et jah....SOOVITAN 100% ka Teil see restoran järgi proovida. Asub see Tartu Lõunakeskuse uues osas ;)!  






Nüüd siis jaanuarikuu treeningute kokkuvõte Garminist:
Treeninguid: 28 
Ajakulu: 44 tundi
Põletatud kaloreid: 18,103 kcal
Kaalumuutus 01.01.18-31.01.18: +300g :D 

Treeningute sisu/jaotus on jäänud samaks - endiselt 5 treeningpäeva nädalas, millest siis 4 lihastrenni (2x jalg+õlg ja 2x selg+käed ja rind). Ühel päeval nädalas pikem kardio ja BodyBalance ning siiani on sees ka ühel lihastrenni päeval veel eraldi intervallidega kardio (40-47minutit). Lihastrennidele eelnev 15min kardiot ja järgneb samuti 15min.


Toitumine ja edasised plaanid: 
Dieet on nüüdseks siis ametlikult läbi olnud 3 nädalat ehk ma ei proovi rasva% hetkel alandada ning pigem keskendun dieedist taastumisele (dieedil sai oldud üle poole aasta kokku, kaloridefitsiidis ja selle ajaga kaalu langetatud umbes -7kg). 
Nagu eelmises kokkuvõttes ütlesin, siis tõstsime mu kaloraaži 2300kcal peale ja siis kaal langes edasi. Aga kuna ma tahan sügisel võistelda, siis oligi vahepeal minus sisemiselt suur segadus, et kuidas minna edasi, mida teha, kuidas teha ja kuna teha. Ma olen väga süstemaatiline inimene. Ma vajan kindlat eesmärki, et tunda ennast hästi ja vahepealne aeg oli minu jaoks tegelikult väga raske. Ma ei saanud täpselt aru, et millised plaanid treeneril minuga on, mille suunas me liigume. Ma keskendusin vaid halvale ning olin üldse omadega üsna augus. 
Õnneks on praeguseks eesmärgid selged ning olen enda jaoks üsna detailselt paika pannud, et kuidas ma oma eesmärkideni kõige paremini jõuaksin. Olen nüüd julgem ise otsuseid endaga seoses vastu võtma ja püüan rohkem oma keha kuulata, sest ega see tagabki ka suurema rahulolu. Ennast peab õppima usaldama ning lõppude lõpuks teab ikka igaüks ise oma keha ja mentaalsust kõige paremini. Ma olen juba nii kaua selle elustiiliga elanud ja ma tegelikult harin ennast iga päev järjest edasi, et mida ning kuidas teha, kuidas kõige optimaalsemalt oma vormi parandada ning samas saan iga hetkega eneseusku juurde. 
Ma plaanisin esialgu teha dieedipuhkuse (dietbreak) ja tõsta kaloraazi 2600kcal peale kaheks nädalaks ja siis minna dieedimakrode juurde tagasi, aga siis otsustasimegi treeneriga, et peaks ikkagi kaloraaži jätkuvalt tõstma ja püüdma lihast kasvatada nii palju kui võimalik. Ma olen realist ning tean, et kuna juba hiljemalt mais algab uus dieet, siis ega tegelikult väga lihasmassi kasvatada ei õnnestu. Praegu keha alles tuleb pikast dieedist välja ja taastub ning tegelikult see ongi minu PÕHIEESMÄRK - taastumine enne uut preppi. Ideaalne oleks kui saaksin ka oma päevad tagasi, mis koolipingetega juba sügisel jälle ära kadusid ja ma tõesti annan endast parima, et stress madalal hoida, aga ülikool on raske, üksikemaks olemine on raske, trennid ja kogu mu elustiil on stressirohke, nii et ma ei loo õhulosse, aga annan endast parima. 
Peale sügishooaega plaanin võtta pikema puhke- ja kasvatusperioodi ja keskenduda magistrikraadi saamisele, aga enne annan 150% endast, et sügisel lõpuks oma eesmärgid selles spordis, praeguse vormi võimaluste piires, saavutada. 
Hetkel on plaanis 3 võistlust kaasa teha: 
5.-7. oktoober IFBB Nordic Fitness Cup & Expo Lahti, Soome
13.oktoober Eesti meistrivõistlused kulturismis ja fitnessis
2.- 4.november IFBB Diamond Cup Italy, Itaalias (Sinna jään pikemaks ajaks ja teen sellest väikese minipuhkuse...kas on paremat kohta, kus hooaeg lõpetada? :D)

Olen nüüdseks varsti 3 nädalat olnud 2600kcal peal (makrod siis jaotuvad enam-vähem 30% valgud, 30% rasvad ja ülejäänud süsivesikud) ja järgmisest nädalast tõstan 2800kcal peale. Esialgu jätan kardio samaks, aga kui ülikoolis praktika hakkab, siis hakkan kardiot ka järjest kärpima ning seejuures on soov kaalu enam-vähem säilitada. Praegu ta väikeste kõikumistega enam-vähem sama püsibki, aga jõudu tuleb järjest juurde, trennid on 1000x nauditavamad, energia on laes ning meeleolu ka enamasti palju parem. Ja mis kõige tähtsam minu jaoks - ma saan jälle sügavalt ja mõnusalt magada. Dieedi lõpus olid mul tõsised unehäired ja see on ka põhjuseks, et miks ma oma mentaalsusega nii põhjas ära käisin ja ennast nagu eksinuna tundsin. Kui inimene on 2 nädalat ikkagi suht magamata ja samal ajal annab endast ikkagi trennides ja muus elus 110%, siis noh....mingi hetk peab kusagilt miski järgi ju andma. Ma olen õnnelik selle üle, et mina-pilt ei ole seekord väga kannatanud. Eks minulgi on päevi, kus tunnen ennast fluffymalt, aga ma teen sellega teadlikult tööd ja ma ei taha kunagi enam endasse nii halvasti suhtuda nagu eelmisel aastal. Siiani on see ka õnnestunud ja selle üle on mul ainult hea meel :)! 

Toitumisega seoses olen lubanud endale praeguse leanbulki ajal ka vabueineid. Ka restorani külastusega sai selline vabam päev tehtud, kus käisin ka Saialille pagariäris ja ostsin endale sefiirikorvikese, kaneelirulli, šokolaadisaiakese, mandli croissanti ja fetajuustu-spinati croissanti....see oli siis minu õhtusöök :D :D. Aga mul oli nende asjade isu juba viimased 4 nädalat ja see ei läinud mitte kuidagi üle. Täna vaatas selle söömise peale kaalul -600g vastu, nii et jah....ei tapa see väike vabadus mind ära ja lõppude lõpuks jõuan terve suve ennast piirata. Praegu ongi see aeg, kus pean 95% plaanist kinni pidama ja 5% saan lubada endale ka hinge toitmist ning isude rahuldamist. Olen seda makrode lugemist juba nii kaua teinud, et oskan tegelikult päris hästi sellised asjad oma menüüsse planeerida nii, et need suurt kahju ei tekitaks minu vormile ;). 

Kogu see bikinifitness teema....need on minu unistused ja ma tõesti väga väga loodan, et ma lõpuks ka nendeni jõuan, aga ma ei saa kunagi kindel olla. Eelmine aasta õpetas mulle väga hästi seda, et tervis võib alt vedada väga ootamatult ning terve elu plaanid segamini keerata. Aga ma tean, et ma annan endast kõik ja loodame siis siiski parimat :)! 
Nüüd sai kõik oluline kirja minu arvates, aga kui Teil on mingeid küsimusi, siis küsige julgesti :). Olen alati püüdnud ikka vastata. Kui on soovitusi, et mida siit blogist lugeda soovite, siis andke ka julgesti teada! 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar