esmaspäev, 30. aprill 2018

Esimene kuu dieeti läbi - aprillikuu kokkuvõte.

Aeg möödub lihtsalt meeeeeletu kiirusega. Alles ma lugesin päevi dieedi alguseni ja nüüd juba 4 nädalat möödas. Dieedi kogupikkuseks on 26 nädalat (1. võistluseni arvestatud ja sealt läheb veel tegelikult kuu aega edasi, sest viimane võistlus on plaanitud novembri algusesse). Üleval olevad pildid on tehtud ilma pumbata, peale iganädalast pikemat kardiotrenni. Kui vahel juba tundus, et hakkab looma, siis pildid näitavad "koha kätte" ehk siis vorm on endisel ülipehme ja pikk pikk tee veel minna. Kaalu vaja langetada umbes 8-9kg praeguse seisuga veel lavakaalu jaoks. 
Siin siis pilt minu tehtud Exceli tabelist. Olen nohik, ma tean, aga mulle hullult meeldib selliseid tabeleid pidada. Ka offseasonil ja leanbulki ajal panin ma niimoodi asjad kirja. Teadmistes on jõud ja nii hea on tagasi vaadata nendele tabelitele ja lugeda ka märkmeid juurde. See õpetab nii palju oma keha kohta! Kaalulangusi arvestan ma keskmise kaalu järgi. Käin iga päev kaalul ja panen numbri tabelisse. Nädala lõpuks arvestab see siis keskmise välja ja nädalate lõikes saan seejärel arvutada keskmise kaalulanguse. Praegu on kaal hästi liikunud, kuigi minu jaoks veidi aeglaselt. Nädalas läheb maha umbes -300g, mis tegelikult on lihase säilitamise koha pealt väga hea. Igatahes on treener hetkel rahul ja eks ma pean ka lihtsalt usku säilitama ja suruma maha selle hääle oma peas, mis karjub, et SA EI SAA NEVER VALMIS :D! Sest tegelikul alustasime piisavalt vara ja kõik liigub hästi. 
Stress on meeletult suur praegu kooli päras ja pinged on väga üleval, nii et see, et kaal üldse liigub on tegelikult ülihea. Ma loodan, et suvel....või kui see seminaritöö kunagi lõpuks valmis saab ja ülikooliga ühele poole, et siis läheb ka kaal vabalangemisse :D. 
Isusid ei ole üldse (isude all mõtlen sõõrikute jne peale ilastamist :D)...no tegelikult ka. Aga kõht on mõni õhtu tühi olnud küll. Kalorid on endiselt 2400kcal peal, aga miski pärast on see nüüd esimene dieet, kus ma tunnetan seda defitsiidis olemist juba nii varakult ja ainevahetus/seedimine on ka kuidagi nii kiire, et söön mega suure kausitäie putru ära...läheb 30min mööda, ja võiksin vabalt veel sama palju endale sisse ajada :D :D. Eks seetõttu olen ka oma toidulauda oluliselt "puhtamaks" muutnud. Söön palju juurikaid ja lisatud suhkrut järjest vähem. Aga eks mul veel palju arenguruumi ka. Kohati olen veel bulki söömises ja toitudes kinni ja kindlasti annaks veel muudatusi teha, et kõht paremini täis püsiks. Praegu on neid "lubamisi" veel omajagu (mõtlen selle all siis jäätise makrodesse arvutamist ja šokolaadi jne). Trennides panen ka endast ikka 110% välja ja seetõttu olen õhtuks üsna vegeteeriv inimene. Samas, eks päevad ongi pikad ja kohustusi palju ja sellist niisama "olemist" on üsna harva. Aga ma hindan ja naudin iga hetke! Ka raskeid, sest see on lihtsalt see ala, mis paneb mul silma särama. Ma tunnen iga päevaga kuidas ma mentaalselt arenen tänu sellele ja ma lihtsalt olen niiiiiiiiiiiiiii tänulik, et lõpuks oma unistuste suunas saan liikuda ja ennast sportlasena realiseerida, sest just see see minu jaoks ongi - sport! Ma ei ole mingil "weight loss journey" -l . Ma olen oma kehaga ülimalt rahul ka praeguses olekus juba, aga ma tahan ennast kui bodybuilder´it proovile panna ja näha lõpuks selle 2+ aasta vaeva tulemusi.

Keskmise kaalu järgi on seni siis dieedi kaalulangus kokku olnud -1,3kg. Sentimeetreid mõõdan siis kui kaks kuud dieeti tehtud....seekord ei viitsinud :D. Aga tunnen nagunii, et riided istuvad järjest vabamalt seljas ja pilt on ikka palju muutunud juba. Lihasmassi on ka ikkagi rohkem, sest näen juba praegu parim välja, mis näinud olen, sellise kaalunumbri juures ;). 

Trennid on endiselt samad - 5x nädalas (4 lihastrenni, 1 pikem kardio +BodyBalance). Kokku=> Trenne: 21; Ajakulu:35:54:29;Kalorid: 13,897 kcal

Käisin ka Tartus uut jõusaali Gym! proovimas. Mulle meeldis ja hinna ning kvaliteedi suhe väga paigas. Masinaid piisavalt ja kõik tähtsamad asjad olemas. Kükipuure on piisavalt ja raskuseid ka laialdased. Saal oli avar ja valgusküllane.  Algselt arvasin, et kolin MyFitnessist sinna juba juunist, aga otsustasin suve veel ikkagi MyFitnessi liige kindlasti olla, sest ma veel ei tea kuhu ma sügisest tööle asun ja millise asukohaga jõusaal kõige parem minu jaoks saab olema. Gym!´i suur pluss on muidugi ka see, et see on 24/7 avatud, nii et saaks ka väga varahommikul trennis käia vajadusel. Ühesõnaga, on see kindlasti variant ja juhul kui mul on sügisest valida MyFitness täispaketi ja Gym! vahel, siis kindlasti eelistan viimast. 50 eurot on minu jaoks ikkagi liialt suur summa iga kuu jõusaalile kulutada, sest eks muidu kulutusi on ka ju veel. Toit, treener, küte jne jne... Et kui kusagilt annab kokku hoida, siis püüan seda ka teha ;). 

Pühapäevased pannkoogid on endiselt menüüs ;). Antud retsepti kohta lisainfo selle postituse all instas! 
Kui Teil on mingeid küsimusi, siis küsige julgesti ja püüan ikka Instagrammis ka aktiivne olla. Konto link ikka alati paremal olemas ;). Postitan palju toitumisalaseid pilte ja storydes olen ka üsna aktiivne. Näitan näiteks foodpreppi pühapäeviti aeg-ajalt. Võite ka julgesti alati teada anda, et mida sooviksite rohkem näha või millest blogis võiks kirjutada. 
Päikest Teile! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar