pühapäev, 1. aprill 2018

Märtsikuu kokkuvõte ja viimased "lubamised"


Uskumatu, et märts juba läbi on. Aeg lendab linnutiivul ja aprill ongi käes. Seminaritöö tähtaeg läheneb ka meeletu kiirusega ja ma tõesti loen peaaegu iga päev materjale. Teema on väga huvitav minu jaoks, aga see teeb ka selekteerimise veidi raskeks, sest materjali, mida lugeda tahaks, on nii palju. Eks oma magistritööst ja seminaritööst kirjutan teinekord ehk pikemalt ja siis kui asjad valmis on. Igatahes saan öelda, et olen südamega asja juures ja tõesti pingutan, aga ikkagi on pidevalt tunne, et ma ei jõua õigeks ajaks valmis kõike. Otsin ka juba töökohta sügiseks. Tahaks ikkagi täiskohaga tööle asuda, sest järgmine aasta on ülikoolis reaalselt kohal käimist juba väga väga vähe, sest olen seni väga tubli olnud ja palju aineid ette teinud. Pikk pai endale selle eest :D! Olen ka juba töövestluse kutseid saanud.....nii, et eks näis :). 

Toitumine siis kõige pealt. See kuu võtsin oluliselt vabamalt. Tahtsin käia restorane külastamas ja lihtsalt selliseid veiniõhtuid teha ja sünnipäevi oli ka. Seega tõmbasin "igapäeva makrod" 2600kcal peale ja siis igal nädalal olen teinud vähemalt ühe või kaks "söön tunde järgi" päeva. Ma kindlasti ei õgi neil päevadel....mulle ei meeldi see "ülesöömise" tunne üldse. See tuletab mulle liiga hästi meelde neid kõhuhädasid, mis mul soolesulguse ajal olid....see tunne kõhus sarnaneb väga sellele vastikule täidlusele ja peale seda tekib mul lihtsalt psüühiline tõrge juba ka ehk "ma söön ennast lõhki - eestlaslik jõuluõgimine jne..." on minu jaoks võimatu, sest ma lihtsalt satun enne juba kergelt paanikasse, sest see tunne sarnaneb liiga palju läbielatud valude ja asjadega....eks mul kerge trauma sellest kõigest on siiani. Aga ma usun, et see ongi mõnes mõttes hea, sest selline liigsöömine on ikkagi kõigile meile halb tegelikult. 

Viimasel märtsi nädalal lubasin endale kolmapäeval veel viimase makrode vaba päeva. Hommikul sõin Mamma toodangust banaani-kohupiima pannkooke (kusjuures väga maitsvad ;)). Enne lõunat käisin Tassikookides, kus ostsin kohvi- ja pistaatsiamaitselised tassikoogid. Mõlemast sõin poole....ei olnud suuremad asjad, aga vähemalt sain selle "isu" rahuldatud ja nüüd ei vaata enam pilte neist ja ei mõtle, et oi küll see pistaatsia oma võib hea olla....no ei ole hea. Liiga rammus minu jaoks ja.......mõttetu :D...jälle dieedi ajal kergem :D. 
Käisin ka oma lemmik pagariäris taaskord - Saialille. No vot see on koht, mida dieedi ajal igatsema hakkan. Sain esimest korda proovida ka nende toodangust šotsnike, mis läbi aegade minu lemmikud ja no.....NII HÄID POLE MINA VEEL KUNAGI SÖÖNUD! Tõesti....lihtsalt suurepäraselt krõbedad, õige magususega ja rohke kohupiimaga. Nende kaneelirullid on ka imelised - ei ole liiga taignased ja liiga magusad. Lisaks on minu lemmikud veel nende sefiirikorvikesed, kus on rohkelt kohupiima ja kirsimoosi.....ok, seda lõiku ei tasu dieedi ajal lugeda :D. 
Lõunakeskuses avatakse ka (31.märts ametlik avamine oli vist) tänavatoidu ala, kus paikneb ka Waksal Ekspressi burgeri koht. Sai ka seal ära käidud ja see sinihallitusjuustu burger (pildil) oli lihtsalt IMELINE! Insta storydest (restaurants) leiate ka video ;). Kukkel oli paraja suurusega ehk polnud mingit meeletut saia söömist....pihv oli täpselt õigesti küpsetatud ning sinihallitusjuustu oli täpselt parasjagu, et anda maitset, aga mitte liigselt kõike summutada. Ma võin tõsiselt väita, et see burger oli parem kui mistahes Uulitsa oma, mida seni proovinud olen. Lihtsalt kõike oli nii ideaalses koguses...nii käepärane oli seda süüa ja see on tõesti asi, mida dieedi ajal ka heldimusega meenutama jään :D....tore siis, et pean trennis käies neid lõhnu nüüd koguaeg tundma hakkama :D :D. 
Lisaks sai siin ühel laupäeval R-ga proovitud MrsWaffles vahvlid ära. Pole seni veel kunagi seal söömas käinud. Nende kohta ütleksin, et meeletu suhkrupomm ja pärast oli isegi veidi halb olla.....minu jaoks liiga hull suhkrulaks. (Kelleks ma muutunud olen :D :D....minu jaoks ei olnud varem sellist sõna üldse sõnavaras nagu "liiga magus"). 
Usun, et ehk marjadega ja vahukoorega oleks ehk maitsed rohkem tasakaalus, aga ma võtsin pakkumise ja seal oli siis karamellikaste ja banaan, mis on mõlemad ju...magusad :D. 
Trennid: Trennid olen ikka tublisti vastu pidanud, kuigi olen suht lammutanud ja enamus aega suren lihasvalu käes :D. Olen raskusi ikka tõstnud ja maksimaalselt rohkem kaloreid mängu pannud. See oli minu viimane kuu veel kasvada ja ma tõesti võtsin sellest maksimumi. 
Alustasin ka koostööd uue treeneriga, keda soovitas mu eelmine treener. Seetõttu muutus ka mu split (tööd saavate lihasgruppide jaotuvus nädala trennide jooksul) veidi ehk nüüd siis veel rohkem rõhku õlale ja tuharale ja seljale. Käed on mul niigi üsna hästi arenenud (triitseps ja biitseps) ja eks nüüd dieedi ajal nagunii on pigem fookuses lihasmassi säilitamine. Trenne saab nädalas olema endiselt 5 - 1. Jalg +kõht, 2. Selg + õlg +triits, 3. Tuhar + rind, 4. Õlg +kergem selg ja 5. BodyBalance ja pikem kardio. 
Mis seal ikka....olen hetkel väga pehmes vormis, offseasoni maksimumis ja loodetavasti enam kunagi nii "raske" ei ole, sest kui tahan jätkusuutlik võistlussportlane olla, siis lavakaalust enam nii kaugele minna ei tohiks ja usun, et suudan seda teha ka, sest ka praegu olen selle 4 kuuga ikka väga tubli olnud. Ma pole kordagi "õgima" kukkunud ja ikkagi 7-st päevast viiel päeval olen 95% sellest ajast makrodest kinni pidanud. Tunnen, et olen sellel ajal teinud ikkagi gainze ja lihasmassi kasvatanud. Nüüd vaja see ainult välja koorida :D ja just seda ma tegema asungi. Eks täpsemalt kirjutan juba aprilli kokkuvõttes sellest ;)! 
Ma ütlen ka ausalt, et ma ei tunne end oma praeguses kehas hästi. Tegin täna ka dieedi alguse progressipildid ja ausalt on väga halb neid vaadata :(. Mõnes mõttes on hea alustada dieeti niimoodi,sest motivatsioon on palju suurem. Lihased on nii läbi sellest nädalast ja ootan, et ehk järgmise nädalaga saan selle paistetuse ka alla, mis kehas praegu on selle "lõhkumise" tulemusena. Järgmine nädal siis kergete raskuste nädal...eks siis näis. Loodan, et läheb kõik hästi ikka :) 
Kuu kokkuvõte: 22 treeningut
Ajakulu: 39 tundi 
Kalorikulu: 16,161kcal 
Kehakaalu lisandus: (01.märts -01.aprill seisuga) +1,9kg (Aga täna oli kaal eilsega võrreldes lambist +600g ja lihased ka mega valusad trennidest ja keha hoiab hetkel vett kinni ja on paistes...aga niimoodi siis on kui selle arvestusega võtta)
DEXa analüüsi aja sain ka endale aprilli algusesse, et vaadata siis üle, et mis lood selle peki all on ja kas eelmise dieediga läks väga palju lihast kaotsi jne...ühesõnaga, et saada veel parem arusaam alguspunktist. 

Jälgi mind ka instagramis, et igapäevaseid uuendusi saada minu tegemistest @piretkyb! 

Olen vahepeal mõelnud ka jälle vlogi pidama hakata, aga olen veel kahevahel....teen seda ehk suvel, sest praegu tõesti liiga kiire muude asjadega, aga eks näis. Andke märku kuidas sooviksite Teie pigem uuendusi saada minu dieedi ja elustiili kohta? 
Kas seda blogi ka üldse keegi loeb? :D....ma vahel ikka mõtlen, et ehk räägin vaid iseendaga, aga eks see üks päeviku pidamise vorme ju olegi ;). 

Kaunist kevade algust ja päikest Teie päevadesse mu kallid blogi lugejad....olen tõesti Teile südamest tänulik, olgu Teid siis nii palju või nii vähe kui Teid on (L)! 

2 kommentaari:

  1. Mina loen ja ütlen ausalt, et mulle meeldiks sinu blogi blogi kujul edasi lugeda... Neid vloge on lihtsalt nii palju, et neid enam ei jaksa ära vaadata, aga blogi jääb selliseks mõnusaks lugemiseks. :)
    Dieedil olles lugedes sinu seda maitsvate toitude lõiku, siis ma pean käsi südamel ütlema, et mul ei tekkinud ühegi asja järgi isu. Imelik, ma olin ennem ka nii pahuksis iseenda isudega, nüüd tõmbasin tuurid maha ja kohe palju parem enesetunne ja jõud, kui sööd puhast toitu, ilma mingisugust stressi omamata. Ja mul on nii tore lugeda, et sul see seminaritöö ilusasti valmib, ise maadlen siin ka oma lõputööga ja natukene kardan, kas valmis jõuan. Parem oleks, et jõuaks. :D :)
    Aga jaksu ja edu sulle ikka edasi! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänan sind väga tagasiside eest. Ka mulle meeldib blogisid lugeda ;) ja kindlasti jätkan sellel platvormil.
      Kuulasin just podcasti: https://www.youtube.com/watch?v=IswcPoA8FM0
      Nende isudega ongi see tegelikult, et mida kaugemale ennast sellistest toitudest viia, seda vähem nende järgi isu on. Ka mina ei saa dieedi ajal aru, et mis need isud on jne, aga kui endale järjest rohkem ja rohkem selliseid toite lubada, seda suuremaks ka isu nende järgi muutub. See on täiesti surnud ring.

      Praegu on igatahes mul isud täis ja dieediks hea algus loodud. Eriti arvestades seda, et ma olen juba praegu normaalkaalus ja kaalulangetus saab olema sportlike eesmärkide tõttu, mitte lihtsalt selleks, et hea välja näha :). See ei saa olema kerge, aga suur tänu heade soovide eest! Jaksu läheb kindlasti tarvis. Sulle ka edu lõputööga!! ;)

      Kustuta