kolmapäev, 30. mai 2018

Maapähklivõine ja ülimaitsev üleööpuder - parim kiireks hommikusöögiks või vahepalaks

Jagasin selle üleööpudru retsepti ka oma insta lehel (PS! Kui te mind seal juba ei jälgi, siis nagu...mida te oma eluga teete :D :D?...postitan tihti makrosõbralikke leide ja üleüldse püüan üsna aktiivne olla ja head toidud ja mõtted oma jälgijateni tuua ;) ), aga ma kindlasti soovin sellest ka siin rääkida. 
Nimelt, kuna ma alustan sügisest tööd õpetajana (wuhuuu!), siis muutuvad minu hommikud ülikiireks. Seega saab suure tõenäosusega just üleööpuder minu hommikusöögiks olema, sest olles #pudrusõltlanenr1maailmas ei saa ma ju oma hommikupudrust loobuda :D. 

Miks proovida üleööputru? 
  • See valmib keetmata - paned õhtul purki või mujale suletavasse anumasse seisma ja voila...hommikul maitsev puder võtta (PS! Neid võib ka mikrolaineahjus soojendada, aga mina veel niimoodi proovinud ei ole, sest need on külmalt ka nii head.) 
  • Sinna saab sisse panna nii palju kasulikke toiduaineid - chia seemned (imavad endasse palju niiskust ja annavad volüümi), pähkleid, seemneid, pähklivõisid, marju, puuvilju jne jne... 
  • See on kiire võimalus süüa kiirel hommikul pikalt kõhtu täitev ja mikrotoitainetest pakatav hommikusöök. 
  • Need on lihtsalt nii ilusad :D 

Nüüd siis retsepti juurde, mis on tõesti täiesti...lambikas :D. Kohandan ise ka koostiosi täpselt selle järgi nagu makrod vaja täis saada on ja mille järgi parajasti isu on, aga seekord tuli see puder siis selline (PS! See ei saanud väga magus, sest minu magusataluvus on täiega alla käinud #dieetonsüüdi, nii et kui oled magusama armastaja, siis lisa julgelt banaani või isegi steviat või mett juurde ). 
Koostisosad: 
5g chia seemneid 
70g Alpro coconut for proffessionals piima (sobib ükskõik milline piim, see oli mul lihtsalt kapis olemas, sest panen seda ka igapäevaselt kohvile kui oma cappuccinot teen...ülimaitsev piim) 
20g banaani (tükeldada väikseks) 
10g maapähklivõid (mida teen ise köögikombainiga soolapähklitest) 
3g kookoshelbeid
4g mandlilaaste (neid lihtsalt peab panema, sest need annavad nii mõnusa krõmpsu) 
40g Alma rasvatut kohupiimakreemi (valgu sisalduse tõstmiseks) 
20g Alma kakao-kohupiimakreemi (jällegi valgu tõstmiseks, võib kasutada ka valgupulbrit, aga minu jaoks on need liiga magusad praegu)
30g maasikaid
22g Helen Helde mitmeviljahelbeid (kasutasin õuna ja musta sõstra omi, ideaalselt sobivad ka jõhvika omad...niiiiiii head lihtsalt üleööpudru jaoks ;)!
Veidi kaneeli ja vett 

Sega kõik kokku ja pane üleööks külmkappi suletavasse anumasse tahenema. Enne söömist võid lisada veel värskeid marju, pähkleid jne... Ülihea ;). 

Makrod nende koostisosade kohta tulid: 312kcal Valgud 14g, Rasvad 15g ja Süsivesikud 30g. 

Mega palju retsepte leiab ka YOUTUBE ´ist ;) 

Võite julgelt kommentaaridesse ka soovitusi anda, et kuidas teie üleööputru valmistanud olete ja kuidas on välja tulnud. Üritan sügiseks ikka vilunuks üleööpudru kokkajaks saada :D. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar