pühapäev, 1. juuli 2018

Juuni kokkuvõte - täpselt pool võistlusdieedist läbi

Jälle kuu mööda saanud ja selle nädalaga saab täis ka 13 nädalat võistlusdieeti, mis tähendab, et täpselt pool on läbitud. Ma ise seda ei aimanudki, aga R. üks hetk tõdes fakti ning siis oli mul ka, et vau....juba :D. Kokku kestab dieet 26 nädalat ja 27. nädalal siis esimene võistlus (5.-7.okt) Soomes, Lahtis. Rääkisin oma IGTV lehel olevas prepi update videos ka, et kui eelnevalt plaanisin teha kaasa 3 võistlust, siis otsustasin selle kuu jooksul, et Itaalias ma siiski ei võistle, sest ma ei taha preppi nii pikaks venitada ja riskida sellega, et see mu tööd segama hakkaks. Nimelt alustan ma ju septembrist tööd koolis täiskohaga ja seal edukas olemine on minu prioriteetide nimekirjas väga kõrgel kohal. Reisida plaanin kindlasti rohkem, aga ehk kevade/talve poole, siis kui keha juba taastunud on dieedist ning saab endale ka toiduga juba rohkem vabadust lubada (teadupärast on ju peale dieeti keha väga tundlik liigsöömisele ja liigsöömine on väga kerge tekkima kui keha on harjunud nii madala kaloraažiga) ja saan rohkem reisi, kohalikku toitu ja olustikku nautida :).
See kuu sai ülikooliga ühele poole ja nüüd on ametlikult neli aastat klassiõpetaja erialal edukalt läbitud. Sügisel vaja teha vaid diplomipraktikad ning üks õppeaine ja muidugi ka magistritöö, millega juba vaikselt tegelen. Sügisel peaks juba uuringu läbi viima ja siis kevadeks jääb analüüs ning kokku kirjutamine. Saan endale varsti ostetud kirjutuslaua ka kätte ning siis saan rahulikult ka kodus sirge seljaga tegeleda nende asjadega....ei pea enam raamatukogus istuma :D. Lisaks olen juba vaikselt tegelenud töökooli asjadega ja sain kätte ka aabitsa ja muu õppekirjanduse, mis koolis kasutusele tuleb, nii et hakkan paika panema ka juba töökavasid. Saan endale 1. klassi ning annan neile kõiki õppeaineid, sh kehalist kasvatust :). Sügis tuleb raske, seda kindlasti, aga kui teha asju, mille suhtes on nii suur kirg, siis ei ole raske ennast motiveerida ka keerulisematel aegadel :).
Peale seda preppi pean nagunii võtma ka pikema ehitusfaasi, sest ma ei hakka küll preppi ja magistritööd kõrvuti seadma ning oma elu liiga raskeks elama. Pigem ehitada korralikult ja kui organism sellest dieedist taastunud on, siis ehk uus hooaeg teha 2019 sügisel........aga need on nüüd väga ennatlikud väljaütlemised...kõige pealt vaja ikka see esimene hooaeg ära teha ja kogemused saada :D. 
Kui nüüd rääkidagi dieedist ja trennist, siis nagu ma ka oma IGTV videos rääkisin, siis oli nüüd see punkt, kus mu keha hakkas mulle täiesti vastu! Nagu täiesti....kaal tõusis ja seisis paigal ja enesetunne oli kohutav. Aga ma teadsin seda juba ette. 74kg on minu jaoks alati see punkt olnud, kus keha enam ei taha.....enam ei taha koostööd teha...enam ei taha rasva loovutada ja teeb kõik võimaliku selleks, et mulle mõista anda ET NO LÕPETA PALUN SEE PULL ÄRA NÜÜD EKS! :D :D Aga saan täna öelda, et kaal langes lõpuks ja kõvasti...ma pole oma täiskasvanud eluea jooksul nii vähe kaalunud kui praegu ja mul on nii hea meel, et ma alla ei andnud. Ma nägin oma kehas muutusi ja uskusin iseendasse, sest ma tõesti andsin endast 110% igal hetkel! Ja nüüd siis kaal ja peegelpilt lõpuks vastavuses. Siinkohal tahaks taas öelda, et see, mida mina hetkel teen on EKSTREEMSPORDIALA! See vorm nõuab juba väga palju ohverdusi ja tavainimene ei tohiks kunagi midagi sellist endale eesmärgiks seada minu arvates. Mul ei ole mitte mingit põhjust kaalu alandamiseks praegu...ma ei tee seda selleks, et ennast kuidagi paremini tunda, sest ma olen oma kehas õnnelik ka juba enne ja kordan veelkord, et see ei ole mingi kaalulangus teekond. Teen seda vaid selleks, et ennast sportlasena proovile panna ja tõestada :)!
Kuigi on raske, siis tunnen ikkagi iga päev tänulikust, et saan sellel teekonnal olla. Avastan iga päev enda kohta midagi uut ja kogu see teekond arendab meeletult palju just vaimset tugevust. Mind teeb lihtsalt kurvaks see, et nii palju valearvamusi selle spordiala kohta levib ning inimesed seda nii kergekäeliselt võtavad. Ma tõesti olen arvamusel, et inimene võib olla õnnelik, kaunis ja edukas ka lihtsalt elustiilina fitnessi harrastades. Lavavormiks vajalik rasva% ei ole tervislik, säilitatav ning see ei tohiks olla kaalulangetaja "eesmärk". Liiga palju on neid lugusid, kus võisteldakse ja siis pärast võetakse  paari kuuga 20kg juurde ja siis süüdistatakse kulturismi oma organismi tuksi keeramises. Ma olen täiesti teadlik, millega ma riskin.... Mis olukorda ma oma keha selle kõigega panen ja ma olen isegi tegelikult olnud tubli ja võtnud ka dieedist väljas olemiseks piisavalt aega, tänu millele kaloraaž ka praegu veel üsna kõrge on.
Minu ainuke tagasilöök selle 3-aastase teekonna puhul tulenes erakorraliselt soole operatsioonist, sest see viis mind arengus kõvasti tagasi ja tõi liigsed lisakilod. Loodan, et võistlusjärgne periood sujub hästi ning kuigi ma jah teadvustan endale, et päris tervislikult seda kõike teha ei ole võimalik, siis ma siiski väga tähtsustan sellel teekonnal oma füüsilist ja vaimset tervist!

Siinkohal palju edu kõigile kaasvalmistujatele ja suur tänu mulle kaasaelajatele! 


Kaalulangus on siis 1.juuni-1.juuli arvestusel olnud -2,4kg. 

Trennid kokku: 22 treeningut, Ajakulu: 38 tundi, Põletatud kaloreid: 14, 646kcal 

Igatahes loodan, et nüüd on see kõige raskem pidepunkt läbitud ja keha saab aru, et ma ei anna alla :D. Annan endast jätkuvalt kõik ning suundun oma unistuste poole! 

Kuna kaloraaž on nüüd juba 2000kcal peal, siis plaanin lähiajal teieni ka terve päeva toitude postituse tuua. Kui on küsimusi, siis need on alati oodatud või kui on soove, et mida kajastada blogis võiksin jne ;). Keda huvitab, siis soovitan ka enda Instagrammi lehte jälgida. Seal püüan ikka igapäevaselt aktiivne olla ja oma preppi kajastada :). 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar